Gestionarea forței de muncă la distanță


Enoteca de Savoya, Str. Eugeniu de Savoya Nr. 11, Timisoara

27 Nov 2018

17:30 – 19:30 (gustări și băuturi incluse)


Despre această sesiune:

  • Care sunt cerințele legale aplicabile forței de muncă la distanță?
  • Care sunt avantajele și provocările forței de muncă la distanță?
  • Care sunt ingredientele din rețeta de succes pentru gestionarea forței de muncă la distanță?

Speaker invitat

Camelia Ardelean

HR Director, Atos (Timisoara)


Camelia deține funcția de director al departamentului de resurse umane în cadrul Atos din 2011. Ea este un manager de HR / operațiuni / programe extrem de dedicat, cu o vastă experiență în cadrul organizațiilor și culturilor multinaționale.
Camelia poate dezvolta, implementa și gestiona fără efort strategiile, politicile și procesele de HR pentru a menține valorile și standardele corporative, optimizând în același timp nuanțele culturale și juridice ale afacerilor locale.
În calitatea sa de manager de resurse umane, Camelia s-a angajat întotdeauna să fie un profesionist în domeniul resurselor umane care înțelege businessul și ceea ce este necesar de la HR pentru a se asigura că societatea poate să răspundă în mod continuu provocărilor pieței sale dinamice și să respecte angajamentele față de clienții săi.

GAZDA

Andreea Suciu

MANAGING PARTNER


Andreea Suciu este Managing Partner al firmei Suciu | The Employment Law. A fondat firma de avocatură după ce a deținut funcția de Head of Employment & Pensions la una dintre cele mai prestigioase firme de avocatură germane din București.

27

Nov
2018

Contact